Turkcell, SAP Business Objects çözümlerini uygulama aşamasında D-CAT Technologies iş zekası ekibiyle çalışmayı tercih etti. 
 
Kendi altyapısını kurmak üzere fiber optik yatırımlarına hız kesmeden devam eden Turkcell, Türkiye'de evlere kadar 1000 Mbps'ye varan hızlarda internet erişimi sağlayan ilk telekom operatörü. 
 
Turkcell, bireysel, kurumsal ve toptan segmentteki müşterilerine; ses, veri, geniş bant internet erişimi, toplu ses taşıma, kiralık veri hattı hizmetleri ve katma değerli servisler sunuyor.
 
Türkiye’de internet erişiminin öncüsü Turkcell’ın yatırımları sonucunda Türkiye, dünya fiber internet ligine girdi ve Avrupa’nın en önemli pazar araştırma ve danışmanlık firmalarından IDATE’in Avrupa Eve Kadar Fiber İnternet Konseyi (FTTH Council Europe) için hazırladığı son raporda Türkiye; Turkcell’ın 2011 yılının son 6 ayında fiber internette 70 binin üzerinde yeni abone sayısıyla, Avrupa’nın ilk 5’i sıralamasında İspanya ve Hollanda’yı geride bırakarak üçüncü sırada yer aldı.
 
Kurumsal ve bireysel müşterilerine en hızlı ve kesintisiz hizmeti sunmayı hedefleyen, sektörünün global oyuncusu olan Turkcell, SAP Business Objects çözümlerini uygulama aşamasında D-CAT Technologies iş zekası ekibiyle çalışmayı tercih etti. 
 
Mayıs 2015’te başlayan proje, Turkcell içerisinde yer alan SAP Business Objects Dashboard’ların revize edilmesi ve gerekirse yenilenmesi veya yenilerinin geliştirilmesini hedefledi. Toplam 5 fazdan oluşan projenin ve ilk fazı 60 günlük bir çalışma ile D-CAT Technologies iş zekası ekibi tarafından tamamlandı.
Projenin ilk aşamasında, Turkcell’ın mevcut dashboardlarında atıl olan, kullanılmayan veya hatalı çalışan kısımları düzenlendi ve müşterilerin hızlı bir şekilde uygulamalara bağlılığı sağlandı. Ardından SAP Business Objects Dashboard ile geliştirilmiş olan dashboardlara güncel KPI’lar eklenerek müşterinin ilgisi sağlandı. 
 
Başlatılan proje ile ilk fazda Turkcell süreç sahipleri kendileri için önemli olan KPI’larına hızlı ve görsel gücü yüksek bir ara yüzle izleme imkanına kavuştu. Yeni eklenen KPI’lar ve değişen ara yüz kullanıcıya daha kolay ve işe yarar ekranlar sunmaya başladı. Yapılan geliştirmelerin mobil ortamlarda da görüntülenebilmesi ise projeye ayrı bir katma değer kazandırdı.